Koprivnički Renesansni festival stekao je status Superbrands u kategoriji događanja u Hrvatskoj, što je još jedno veliko priznanje ovoj manifestaciji. Uz Hrvatsku turističku zajednicu koja je dvije godine za redom Renesansni festival proglasila za top manifestaciju u zemlji, sada su i nezavisni stručnjaci i krajnji potrošači potvrdili njegovu iznimnu vrijednost. Renesansni festival stekao je pravo nošenja znaka Superbrands u 2016. i 2017. godini budući da su stručno vijeće i potrošači koji su sudjelovali u istraživanju tržišta dali visoke ocjene kvaliteti, različitosti, pouzdanosti i emotivnom učinku ove manifestacije.
– Službena potvrda da je Renesansni festival doista brand kojeg prepoznaju i struka i korisnici u cijeloj zemlji puno nam znači. Priznanje je to našim idejama, kreativnosti, upornom radu i organizacijskim sposobnostima koje su praktički iz ničega stvorili najveću povijesnu manifestaciju u regiji. Status Superbrandsa pomoći će nam i u privlačenju partnera te u prijavama za europske fondove- ističe direktor TZ grada Koprivnice Renato Labazan.
Superbrands je nezavisni autoritet za brending koji djeluje u 88 zemalja svijeta, a ove godine slavi 20 godina rada u svijetu i 10 godina u Hrvatskoj.
Uz Podravkine proizvode poput Vegete sada se i Renesansni festival može pohvaliti ovim velikim priznanjem.